Dzień dobry!
Bardzo cieszymy się, że odwiedzasz nasz sklep i jesteś zainteresowany naszymi produktami.
Poniżej znajdziesz regulamin, z którego dowiesz się m. in. w jaki sposób złożyć zamówienie, jak będzie przebiegała jego realizacja i jak możesz się z nami kontaktować w sprawie złożonego zamówienia.
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów!
REGULAMIN
- 1
[DEFINICJE]
- Sklep – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.decoris.pl, którego właścicielem jest
BB DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer KRS 0000959421
NIP 8943182881
REGON 52145517700000
WROCŁAW
UL. SAMBORSKA 4
54-615, e-mail: info@decoris.pl - Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
- Sprzedawca – BB DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer KRS 0000959421
NIP 8943182881
REGON 52145517700000
WROCŁAW
UL. SAMBORSKA 4
54-615, NIP 8862461341 lub podmiot współpracujący ze Sklepem oferujący swoje produkty za pośrednictwem Sklepu tutaj www.decoris.pl/naspartnerzy - Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Regulamin – niniejszy regulamin dostępny pod adresem www.decoris.pl.
- 2
[POSTANOWIENIA OGÓLNE]
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Sklepu. Zamówienia są przyjmowane tylko za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
- Sprzedawca ma prawo do umieszczania logo Sklepu na każdym produkcie.
- 3
[SKŁADANIE i REALIZACJA ZAMÓWIEŃ]
- Zamawiający może złożyć zamówienie po założeniu konta jako zarejestrowany klient albo bez zakładania konta jako gość.
- Zamówienie może być złożone tylko za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronie internetowej Sklepu.
- Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, który Zamawiający jest obowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem.
- Przy składaniu zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do podania adresu do wysyłki.
- Dla niektórych produktów obowiązuje minimalna ilość zamawianych produktów, która wynosi określoną w opisie produktu ilość sztuk jednego rodzaju produktu z jednakową treścią.
- Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sprzedawcą, a przypadku produktów z pełną personalizacją także po ostatecznej mailowej akceptacji projektu produktu z pełną personalizacją.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu płatności za zakupiony towar i jest liczone od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku produktów z pełną personalizacją realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu wszystkich informacji niezbędnych do realizacji zamówienia i po otrzymaniu płatności płatności za zamówienie i jest liczona od następnego dnia roboczego po spełnieniu tych dwóch przesłanek.
- Sprzedawca nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu. Wydrukowane zostanie dokładnie to co zostało wprowadzone w kreatorze zamówienia.
- Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres mailowy Sklepu.
- Sklep nie realizuje zamówień według indywidualnych wzorów Zamawiających.
- Termin realizacji zamówienia jest indywidualny dla każdego produktu i jest wskazywany przez Sprzedawcę. Realizacja ekspresowa jest możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu ze Sprzedawcą i następuje w terminie uzgodnionym ze Sprzedawcą licząc od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku, gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do tego, że prezentowane zdjęcia produktów mogą mieć charakter poglądowy.
Ze względu na różnorodność produktów oraz warunki wykonywania zdjęć produktów, rzeczywisty wygląd produktów, w tym ich kolor, może różnić się od prezentowanego na stronie.
[projekty graficzne]
- Sklep wykonuje projekty graficzne na: zaproszenia ślubne, dodatkowe wkładki, menu, plany stołu w postaci plakatu. Na pozostałe produkty Sklep nie wykonuje projektów graficznych.
- Projekty graficzne przesyłane są do 3-5 dni roboczych, a w przypadku zamówień w trybie expres w ciągu 1-2 roboczych, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówienie na koncie Sprzedawcy.
- Sklep wysyła projekt graficzny zaproszenia ślubnego z jedną wersją tekstu i zdjęcia w postaci pliku PDF na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail. Do odczytania plików jest potrzebny program Adobe Reader.
- W cenie zaproszeń jest 5 poprawek do projektu graficznego zaproszeń. Każda kolejna poprawka wynosi 15 zł. Przy zakupie 3 poprawek obowiązuje promocyjna cena 30 zł.
- W momencie rezygnacji z zamówienia, gdy jest ono na etapie wykonanego projektu graficznego wysłanego do klienta, zostaje potrącona kwota 50 zł.
[serwis próbkowy]
- Sklep wysyła jedynie zestawy próbkowe produktów dostępnych w dziale serwis próbkowy.
- Próbki są płatne według cennika zamieszczonego w dziale serwis próbkowy.
- Próbki są wysyłane wyłącznie kurierem.
[domówienia]
- Późniejsze domówienie dodatkowej ilości wcześniej zamówionych produktów generuje dodatkowy koszt dodruku w wysokości 30 zł do wartości domówienia. Minimalna wartość domówienia wynosi 10 sztuk.
- 5
[DOSTAWA I PŁATNOŚĆ]
- Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT.
- Na prośbę Zamawiającego Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę VAT i prześle ją drogą elektroniczną na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
- Termin płatności za zamówiony towar wynosi 7 dni.
- Dostępne formy płatności:przelew bankowy na rachunek Sklepu, blik, płatność PayU, Apple Pay
- W tytule przelewu za zamówienie Zamawiający jest obowiązany podać prawidłowy numer zamówienia. Wskazanie błędnego numeru zamówienia może wydłużyć termin realizacji zamówienia.
- Dostępne do wyboru sposoby dostawy zamówienia opisane są na stronie internetowej Sklepu.
- Koszty wysyłki zamówienia pokrywa Zamawiający. Koszty wysyłki zamówienia są uzależnione od ilości zamówionych produktów.
- W przypadku, gdy zamówienie składa się z kilku produktów zamówienie jest wysyłane jedną przesyłką. Sklep może podjąć decyzję o rozdzielenia zamówienia na kilka paczek, w celu zabezpieczenia produktów podczas transportu.
- Przesyłki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej. Czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia.
- W przypadku niedostarczenia przesyłki przez firmę kurierską, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.
- 11 [REKLAMACJE]
- Sprzedawca ma obwiązek dostarczyć produkty wolne od wad i jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady fizyczne lub prawne zakupionych produktów rękojmia.
- Jeżeli Zamawiający stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę wskazując: 1 informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, 2 swoje roszczenie lub składając stosowne oświadczenie zgodnie z kodeksem cywilnym, 3 swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Reklamacja zakupionych produktów może być złożona za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy, pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy, a w przypadku zarejestrowanych klientów także za pośrednictwem konta w Sklepie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
- 14 [POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ]
- Zamawiający ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m. in.:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektoratu Inspekcji Handlowej,
- skorzystania z pomocy powiatowego miejskiego rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Zamawiający może szukać tutaj.
- Zamawiający może skorzystać również z platformy internetowego rozstrzygania sporów platforma ODR zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia WE nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE. Platforma ODR jest dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy do pierwszego kontaktu to: info@decoris.pl.
- Jeżeli w wyniku realizacji procedury reklamacyjnej dotyczącej reklamacji zgłoszonej przez Zamawiającego nie dojdzie do rozwiązania kwestii spornej, Sprzedawca przekaże Zamawiającemu na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zgodzie lub braku zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu https://wiih.ibip.wroc.pl/public/.
- 8 [PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ]
- Większość produktów, które można zakupić za pośrednictwem Sklepu, jest personalizowana i wykonywana na zamówienie według specyfikacji Zamawiającego. W stosunku do takich produktów Zamawiającemu będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru.
- W przypadku pozostałych produktów innych niż produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie według specyfikacji Zamawiającego, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 9 poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:
- pisemnie na adres: ul. Wrocławska 113, 58-306 Wałbrzych.
- elektronicznie na adres: info@decoris.pl.
- Odstępując od umowy Konsument może posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu produktu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, na poniżej podany adres:
DECORIS Małgorzata Bartoszewicz, adres: ul. Wrocławska 113, 58-306 Wałbrzych.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. W przypadku odesłania zwracanego produktu Sprzedawca zaleca dopisanie na przesyłce informacji „ZWROT” oraz załączenie formularza odstąpienia od umowy celem ułatwienia identyfikacji odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale może wstrzymać się ze zwrotem tych płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ponosi następujące koszty odstąpienia od umowy:
- jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów,
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi także w pozostałych wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- 9
[PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH I PLIKI COOKIES]
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe zgodnie z zasadami określonymi w Polityce Prywatności Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki cookies zgodnie z zasadami określonymi w Polityce plików cookies Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
[USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ]
- Sklep świadczy na rzecz Zamawiającego usługi drogą elektroniczną, tj.:
- formularz zamówienia,
- konto.
- Sklep umożliwia Zamawiającemu składanie ofert kupna produktów za pomocą formularza zamówień dostępnego na stronie internetowej Sklepu. Korzystanie z formularza zamówień polega na wyborze produktów dostępnych w Sklepie poprzez dodanie ich do koszyka, a następnie określenie ich specyfikacji, wybór formy dostawy i płatności zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami oraz zatwierdzeniu zamówienia poprzez przycisk potwierdzający złożenie zamówienia. Usługa formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i jest świadczona od chwili udostępnienia formularza zamówienia do chwili złożenia zamówienia lub odstąpienia od złożenia zamówienia.
- Zamawiający ma możliwość założenia konta w Sklepie, na którym przechowywane są jego dane oraz historia zamówień w Sklepie. Do założenia konta konieczne jest wypełnienie przez Zamawiającego formularza rejestracji, w tym określenie swojego loginu i hasła do logowania. Zamawiający otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail link do potwierdzenia założenia konta w Sklepie. Z chwilą potwierdzenia przez Zamawiającego założenia konta w Sklepie dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi konta. Usługa świadczona jest przez czas nieoznaczony. W każdej chwili Zamawiający ma możliwość złożenia żądania usunięcia konta i tym samym rozwiązania umowy o świadczenie usługi konta.
- Podczas korzystania z usług świadczonych przez Sklep drogą elektroniczną zabronione jest dostarczanie przez Zamawiającego treści o charakterze bezprawnym.
- Usługi świadczone przez Sklep drogą elektroniczną są nieodpłatne. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
- Reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną Zamawiający może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@decoris.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: 1 oznaczenie Zamawiającego imię oraz adres email, 2 opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od ich otrzymania. Sklep przekaże Zamawiającemu swoje rozstrzygnięcie drogą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego.
- 10
[INFORMACJE O SZCZEGÓLNYCH ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z KORZYSTANIEM Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ]
- Sklep informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z potencjalnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną. Do podstawowych zagrożeń należą m.in.
- spam – otrzymanie niezamówionej informacji handlowej w drodze elektronicznej;
- złośliwe oprogramowanie ang. Malware – różnego rodzaju aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany;
- programy szpiegujące ang. Spyware – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je – zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody – autorowi programu;
- wyłudzanie poufnych informacji osobistych, np. haseł ang. Phishing;
- niedozwolony podsłuch ang. Sniffing – wykorzystanie programu komputerowego, którego zadaniem jest przechwytywanie i ewentualne analizowanie danych przepływających w sieci;
- włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem narzędzi hakerskich;
- czynności kryptoanalizy tj. odnalezienie słabości systemu kryptograficznego i umożliwienie jego obejścia lub złamania.
- Sklep podejmuje niezbędne działania mające na celu minimalizację ryzyka wystąpienia zagrożeń wskazanych w ust. 1 powyżej, a także podnoszące bezpieczeństwo korzystania ze Sklepu.
- Niezależnie od działań podejmowanych przez Sklep wskazanych w ust. 2 powyżej, Zamawiający, aby znacząco ograniczyć ryzyko wystąpienia zagrożeń wskazanych w ust. 1 powyżej, powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i zaporę sieciową firewall, a także stale je aktualizować. Ponadto Zamawiający powinien stosować różne hasła do urządzeń elektronicznych, które wykorzystuje oraz do aplikacji internetowych, z których korzysta o długości co najmniej 8 znaków, zawierających oprócz małych i dużych liter, także cyfry i inne znaki, w tym interpunkcyjne, a także okresowo zmieniać hasła.
- 18 [POSTANOWIENIA KOŃCOWE]
- Zmiana niniejszego Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, do których należy:
- zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sklep, w tym wprowadzenie nowych usług, rozbudowa lub zmiana funkcjonalności Sklepu,
- zmiana warunków lub procesu zawierania umów z Zamawiającymi;
- poprawa obsługi Zamawiających, w tym przeciwdziałanie nadużyciom;
- zmiana danych, w szczególności nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych, zamieszczonych linków lub danych teleadresowych wskazanych w Regulaminie,
- potrzeba usunięcia z treści Regulaminu ewentualnych błędów, omyłek pisarskich lub niejasności,
- konieczność dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów prawa.
- Jeżeli na podstawie Regulaminu doszło do zawarcia z Zamawiającym umowy o charakterze ciągłym np. świadczenia usługi elektronicznej utrzymania konta w Sklepie zmieniony Regulamin wiąże Zamawiającego, jeżeli został powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianach.
- Jeżeli na podstawie Regulaminu doszło do zawarcia z Zamawiającym umowy o charakterze innym niż ciągły np. umowa sprzedaży zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Zamawiających będących Konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności nie będą miały wpływu na złożone zamówienia oraz zawarte umowy sprzedaży.
- Regulamin obowiązuje od dnia …